fredag den 28. september 2012

Mini a ture lagersalg - tilbagemelding

Jeg havde ærlig talt ikke ret store forventninger til deres lagersalg. Har kun læst dårligt om det siden de åbnede første dag. Jeg fik hvad jeg kom efter (et par badebukser), men var alligevel positivt overrasket.

Vi kommer ind og bliver straks taget godt imod af en ansat. Hun forklare hvor de forskellige ting er osv. Det første jeg ser er en enkelt række med gummistøvler og et stativ med meget lidt overtøj. Så tænkte at det var hurtigt overstået. Men heldigivis var der meget mere som gemte sig bagved :)

Jeg synes udvalget var stort især til babyer. Men også flyverdragter og vinterjakker var der masser af. jeg synes dog at der var mest pigetøj, men havde de delt tøjet op i køn, ville det være meget mere overskueligt at finde drengetøjet :)

Der var ingen kø, og alt foregik stille og roligt. Her var rig mulighed for at tage sine børn med. Der var et fint hjørne med mulighed for at tegne og se fjernsyn for børnene. Der udover var der gratis pølser og saftevand til alle. Super hyggeligt. Selvom jeg kun købte to ting var jeg slet ikke skuffet, og kommer helt sikkert igen.

Her er lidt stemningsbilleder fra dagen. Igen undskyld det ekstremt dårlige kamera. :) Desværre var der også et lys, som meget gerne ville med på billederne.. Håber de kan bruges alligevel :)

Et fint lille hjørne til ungerne, hvor de kan tegne og se film.

Som i kan se, nemt for børn at komme rundt :)

 
 
 

 


Beklager lyset.. Her var der gratis pølser og saftevand.. Super hyggeligt.

Det blev ikke til meget. Men jeg skulle faktisk også bare have disse badebukser. ialt med tasken 120 kr. Til mit forsvar har jeg startet dagen til katvig lagersalg :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar