onsdag den 19. september 2012

Småfolk musthaves vinter 2012

Her er mine bud på musthaves fra småfolk.
Skoletasken her har vi herhjemme. Den er super lækker. Kvaliteten er god og de sidder godt på ryggen af min søn.

overvejer du at købe penalhus fra småfolk, så køb det her. ikke det lille, for det kan simpelthen ikke betale sig prismæssigt. En ting jeg kan savne lidt her, er at de havde smidt deres logo på deres linialer. tvivler på det havde kostet dem voldsomt mange penge, og det ser bare så kedeligt ud, når alle de andre ting er så fine i penalhuset.






Jeg har bestilt dette joggingsæt hjem til min ældste. Synes det er super fedt


tør du give din søn den seneste modedille på, så er denne her klart et musthave. dog er prisen ret dyr, 600 kr for denne sag. personligt synes jeg 450 havde været en bedre pris. Men Min søn ønsker sig den, og jeg håber at molo og katvig følger efter med at lave en.. frygter dog lidt molos pris, når småfolk har sat den til 600 :)

Denne her plakat er så fin, og dækker meget bredt det meste af deres prints. jeg ønsker mig at de laver det som sengesæt :) kunne være så fint.


Småfolks flyverdragt i år. Jeg elsker designet og farverne. Dog køber jeg ikke selv småfolk vinterovertøj mere. For det første synes jeg 2 lynlåse er vildt upraktiske til store drenge. For det andet har småfolk desværre måtte tilbagekalde deres overtøj i nogle sæsoner i træk. Hvilket gør at man så står uden flyverdragt til ungerne. jeg og flere andre har skrevet på deres facebookside omkring om det vil være sikkert at købe en i år uden, de vil tilbagekalde dem, Men de har ikke svaret på hverken mine eller de andre henvendelser der har været. det var nok til at jeg holder mig fra deres overtøj i fremtiden. men det er  og bliver populært, og fint design er det også.

Disse bokeshort sidder supergodt på min søn. Han elsker dem selv, fordi der er hul så man kan klø sig på tissemanden (!) endnu en af de ting jeg som mor ikke helt forstår :) Men de sidder så godt på ham og bestemt ikke det sidste par ejg køber.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar