mandag den 1. oktober 2012

Ej sikke lej lagersalg - tilbagemelding

Så var jeg til mit første esl lagersalg igår. Jeg havde fuldt lidt med på deres facebook side hvor de lavede status hver dag. Derfor havde jeg set på billederne at der ikke var voldsomt meget tilbage på bordene. Og havde derfor ikke regnet med at komme hjem med andet end nogle strømper og et par bluser måske.

Udvalget var heller ikke særlig stort da vi kom derind. Alligevel fik jeg da købt for 570 kr Hehe.

Jeg synes det var et rigtig positivt lagersalg. Rummet var stort, så man følte ikke at man vadede op i hinanden. Str var kun tildels delt op i køn, da de lå på de samme borde, men det gjorde faktisk ikke noget, for personalet gjorde meget ud af at lægge tøjet pænt, så det var nemt at overskue og tá fat i det man ville have med det samme. Stor ros til dem herfra.
Det var også et meget børnevenligt lagersalg. De havde lavet et super fint lege rum/hjørne til børn. Tæt på toiletter og med et sofa arrangement til de ammende mødre. Efter købet fik vi nogle fine postkort og en plakat med gratis. Betalingskøen var kort og gik hurtigt. Da jeg gik ud var der ingen kø, så man kunne gå direkte ind 45 min efter de havde åbnet.

Alt i alt et super lagersalg og bestemt ikke sidste gang jeg tager med til dette. Jeg har taget lidt billeder af stedet og lånt nogle fra ej sikke lejs facebook side her til sidst.

Det fine legerum til børnene
 
 
 
 
 
 
mit køb til lagersalget ialt 570 kr
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar