fredag den 28. september 2012

Katvig lagersalg - tilbagemelding.

Er netop kommet hjem efter det første lagersalg ud af tre i denne weekend.
Vi kom lidt efter de havde åbnet dørende, og stod i kø ica 30 minutter. Udvalget synes jeg var fint. Dog meget tydeligt at der ikke var så meget fra str 110 og op efter. Stemningen var fin, og der var meget lidt skubben og masen. Alt for mange havde små børn og babyer med. Det synes jeg aldrig man skal. til gengæld vil jeg sige, at det her faktisk var så stille og roligt, så man sagtens kunne ta sine børn med fra 5 år og op.

Nogle ting jeg savnede lidt var
  • at tøjet ikke kun var opdelt i str men også køn.
  • Et større lokale, det var smalt og langt.. og derfor hurtigt lidt probbet.
  • Prislisten var utrolig svær at gennemskue for rigtig mange. Den kan de godt lave meget mere enkel.
  • Der var slet intet sengetøj, og det kommer der heller ikke, fik jeg besked på.
  • Meget bedre vejledning og skilte meget tidligere for os der kommer lang vejs fra. Adressen havde mange af os i køen ikke kunne finde på gps. Og vi er jo ikke alle lige kendt i kbh ;)
  • Og som jeg altid savner, mængderabat. Virker det ikke som om katvig går op i at komme af med varende, men nærmere at de udelukkende skal tjene på det der er tabt. Sæt priserne ned, eller lav mængderabat som f.eks. 5 bluser koster x antal kr. osv. Så shopper vi meget mere.
Man kunne bestemt mærke at de kommer til mange byer denne gang. Der var ikke en særlig lang kø, og lokalet var meget lille.
Jeg har forsøgt at lidt billeder derinde fra. beklager den dårlige kvalitet, har ikke noget ordentligt kamera endnu :)

Den forvirrende prisliste.. det kan være svært at se, men tjek den med din smartphone og zoom ind, så hjælper det lidt på det ;)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Her er hvad jeg selv kom hjem med. En jakke, polo t-shirt, cykelhjelm og en uvbluse til dem hver :) ialt 750 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar