onsdag den 19. september 2012

Det første indlæg - hvem er det der skriver?

Velkommen kære forældre og andre nysgerrige der læser med :)


Jeg håber denne blog vil blive en del af din faste læsning i mange år frem. Jeg har tidligere forsøgt mig med blogs henvendt til både drenge og piger. Men eftersom jeg er mor til 2 drenge, ved jeg ærlig talt minus om hvordan det er at være forældre til en pige  :) har nogen gange tænkt på at hvis jeg en dag skulle blive mor til en pige, om jeg mon stadig kan finde ud af at lege pigelege, og at det hele ikke handler om biler, ninjago og skylanders :)

Du vil her på bloggen finde indslag om legetøj det hitter - eller det modsatte, lækkert børnetøj, mine farvoritlagersalg,guides, historier fra min dagligdag med to drenge og meget andet, alt efter hvad jeg lige mener der er nyttigt at dele med dig ;)

Håber du vil synes om siden, og du vil sprede rygtet om at den er kommet op at kører :)

For at nævne kort hvem jeg er:
Jeg hedder Camilla, er født i 1987 og mor til to vildbasser :) Oliver er fra 2007 og Elias er fra 2010. Vi bor i det sydsjællandske sammen med min kæreste og ungernes far, der er uddannet tømrer, i et lille rækkehus i hyggelige omgivelser.

 Til daglig studere jeg på ZBC, hvor jeg læser HGV. Jeg er fædig til januar 2013, og søger derfor en elevplads indenfor det merkantile område.
Helst noget kontor eller indkøb.

Jeg har en voldsom depression, som jeg er i behandling for med medicin og samtaletereapi. Det har jeg valgt at nævne her, fordi det kan være at der måske sidder en læser derude med samme problemer og derfor vil jeg gerne dele ud af mie erfaringer, med hvordan jeg får en hverdag til at kører rundt. Desuden ser mange sygdommen som et tabu, og det vil jeg gern bryde.. Det skal være i orden at snakke om hvordan man har det :)

For at sætte prikken over iét har jeg en bmi på omkring 37 og en fedtprocent på 52%, så det vil der også komme nogle indlæg om :)

Det var kort om mig, men du vil komme til at lære mig meget mere at kende med alle de kiksede detaljer efterhånden :)

Jeg glæder mig til at underholde dig :)

Venlig Hilsen Camilla ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar