onsdag den 19. september 2012

Molo musthaves vinter 2012

Molo er et af mine ynglingsmærker til mine drenge.. og de elsker deres tøj.. Denne sæson er der indtil videre ikke så mange ting der er musthaves herhjemme, men dem der er, er til gengæld super lækre.

Denne bluse er så fed, og jeg købte den med det samme den kom ud i butikkerne. Farverne er fantastiske og min søn elsker både biler, farver og det seje graffiti med dødningehovederne. Det abselut musthave.

denne bluse er også rigtig fed. Minder meget om en vinterudgave af deres safariprint der var for nogle sæsoner siden. En ægte vinterbluse.

Denne t-shirt er en del af et sæt, af de to dele nedenfor. jeg elsker sættet. Desværre var det ikke muligt for min forhandler at få en str 92 hjem, så vi har ikke t-shirten. Men til gengæld har vi resten af sættet.


Både bukser og hættetrøje er utrolig blødt og i en lækker kvalitet. En ting som man desværre ikke kan se ordentlig på billederne er, at sættet faktisk skjuler en masse flotte farver inde i det grå. hvilket gør at jeg bare elsker det endnu mere. Min søn er så skøn i det sæt. et musthave vi ikke ville undvære herhjemme.
den fede detalje på hætten, men lynlåsen der går helt op, giver lige molos hættetrøjer et ekstra råt og sejt pift.
Denne klassiker af en flyverdragt har vi selvfølgelig også herhjemme. vi købte den sidste vinter, og den skal nu bruges i år som en ekstra. Men ovevejer om man ikke lige skulle finde penge til vinterjakken også. For den er SÅ lækker.
Et nyt look fra molos overtøj er denne fede flyverdragt. findes selvfølgelig også som jakke, vanter, vinterstøvler, hue osv. Jeg er SÅ vild med den. Desværre bliver den ikke en del a vores garderobe i år, da jeg allerede har købr, så må krydse fingre for at den næste år kommer igen. Godt gået molo :)
 
Jeg har netop lige modtaget disse fede fede bukser med posten. Min søn var med da vi bestilte dem, og blev først lidt skuffet over de seje soldatersko som han kaldte dem ikke kunne tages af, så man kunne få dem på. Men da han kom over det, er han blevet helt vild med dem, og efter han har haft dem på første dag, har han flere gange fortalt mig at de er dejlige at have på. Kommentarene var der også mange af nede i børnehaven :)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar