onsdag den 19. september 2012

Katvig musthaves vinter 2012

Katvig er mit ynglingsmærke til mine drenge. Elsker hvad de står får, hvad de producere og hvad de gør for miljøet. Meget mere om det senere. Her viser jeg hvad jeg synes er musthaves denne sæson. hold godt øje med denne side, for der kommer nogle klassikere til i november :)

Deres striber er og bliver populære. De her farver er mine farvoritter denne gang.

Disse velourbukser har en rigtig fed farve. og sammen med blusen ovenover, vil det være det perfekte sæt

Jeg har ventet længe på at katvig skulle komme med flyverdragter igen. Deres kvalitet slår alle de andre, selv molos der får gode anmeldelser rundt omkring. denne flyverdragt er bestilt til min ældste i denne her vinter.

synes da også lige i skulle se babyversionen af den. så fin og lækker. Køb den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar