onsdag den 19. september 2012

Jeg har overgivet mig til den mærkelige modedille med jumpsuits

Ikke til mig selv - bare rolig. Har dog så meget selvrespekt at jeg ved at en str 44/46 krop ikke vil pynte i en heldragt. Og modehusende har heldigvis samme mening, for de går dårligt nok op til str large. Heldigvis. Ellers ville det da også bare ende med 2012's svar på harley Davidson gamacherne :)

Men min 5 årige ønskede sig en, og selvom jeg egentlig har den holdning at folk ligner en forvokset teletubbies, så må jeg indrømme at han nu ser ret skøn ud i den. Og den virker også til at være vildt dejlig at have på :)

Jeg har til at starte med bare købt en til 180 kr i h og m, ville ikke give vildt meget for en, hvis han så ikke gad have den på i længden. Men tilbagemeldningen har indtil nu været at han aldrig vil have den af, og han kun vil have sådan nogle fremover. Den kamp må jeg så tá med ham til sengetid ;) så jeg overgiver mig. Modedillen vinder endnu engang. Nu med rekord, da jeg plejer først at kunne se det fede i dem når dillen er totalt umoderne :) og de her vidst ikke helt uddøde endnu :)

Jeg er sikker på der er mange delte meninger om den. Så smid en kommentar med din mening :) så vi kan få lidt debat :)

1 kommentar:

  1. Hej - det ligner bare nattøjs dragt i mit hoved, men... igen. Det er jo moden. Jeg kunne ikke ikke finde på det til min dreng, 4 år..

    Hilsen den "umoderne"

    SvarSlet