onsdag den 17. oktober 2012

Skylanders GIANTS - på fredag sker det

 
Jeg var i Game stop igår, hvor de fortalte mig at de super nye skylanders kommer til Danmark på fredag. Samme dag som børnepengene (tak kære gamestop). Vi har forudbestilt nogle eller noget af det. Skal jeg være ærlig, så ved jeg ikke helt hvad det er vi har forudbestilt, da jeg synes det indtil videre har været lidt svært at finde rundt i de nye skylanders. Jeg fik dog svar på 1 ting, og det er at det kræver et nyt spil (som en ny cdskive), for at kunne spille det. Så man kan ikke bruge dem i det nuværende skylanders. Jeg forventer og håber dog,at man også kan bruge de gamle skylanders i det nye spil.

Her er en af de nye æsker, du skal kigge efter i butikkerne

Jeg har været på youtub og fundet en sød og sjov trailer om de nye skylanders. Der er meget mere på youtube om dem, så klik dig ind og tjek det hele ud.
 

Her er den nye plakat med alle de nye fgurer og de gamle.. Så de kan blive samlet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar