tirsdag den 23. oktober 2012

H&M på drengeværelset

At gigantkæden H&M har en bolig linje er vidst ved at være gammelt nyt.. At de nu har udvidet den med en børnebolig linje er stadig (for nogen) ret nyt. Som helhed er jeg ret imponeret over det, og det fik mig straks til at ærge mig over at jeg ikke skal skaffe flere babyting mere ( der skal ret meget til).

Jeg har taget et lille udvalg af det til drenge, I kan smugkigge lidt på, og det hele kan selvfølgelig købes på deres webshop www.hm.com/dk

Jeg har selv forsøgt at begrænse min pengepung ved at købe et fedt pudebetræk og sengesæt (som er endt i soveværelset godt nok, men det er jo bare en detalje), billeder kommer snarest..

Personligt ser jeg frem til hvad de kommer med i fremtiden, men indtil da, kan alt dette nydes.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar