søndag den 14. oktober 2012

Inspiration til drengeværelset - Rush our

Ferm Living, er et af mine ynglingsmærker. Ikke kun til ungerne, men også det de laver til voksne. man kan bruge det hele og mixe det som man vil, uanset om man er til et retro stil, til smart design, eller det imellem. Mit ynglingsprint fra ferm living, og det der gjorde at jeg forelskede mig i dem til at starte med er det her print. Rush our. Det er lavet i masser af versioner, tapet, sengetøj, puder osv. Her kan du se lidt af deres fine udvalg. Og du kan se meget mere på www.fermliving.dk hvor de også har en webshop. Og er du lige så stor fan af dem som jeg, ved jeg du nu tænker, at det var da lidt sølle udvalg jeg har valgt , af så fedt et mærke.. og ja det er det. Med vilje, for der er så meget fedt ved ferm living, så jeg deler dem over i flere omgange.. så følg med, kære fans...




Det originale tapet, der for mig er blevet til en ægte klassiker

På dette billede, kan du se et lækkert udvalg af deres produkter. bla rush our, sengetøj, pude og lampe..

vi har dette sengesæt herhjemme, og kvaliteten er så lækker. også selvom det er blevet vasket en del snart, det bliver bare ved med at være lækkert og blødt. og mister ikke farverne

her er tapettet igen, i en forholdsvis nyere version. Det er også superflot, og jeg tænker det er ret fedt især hos de ældre drenge, der stadig har lidt barndom i sig, men ikke vil skilte for meget med det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar