tirsdag den 2. oktober 2012

En af de særlige stunder når man har en dreng

En Blog jeg følger er den der hedder i mangel af bedre. Super god og humoristisk blog. Og så er hun samme alder som mig, og har også en søn. Hun har netop udgivet dette indlæg. Passer perfekt her til drengestreger :)

http://imangelafbedre.wordpress.com/author/imangelafbedre/

Min dreng på tre: Mor, hvorfor sidder du ned og tisser?

Mig: Det gør piger jo.

Ham: Hvorfor?

Mig: Det er nemmest.

Ham: Hvorfor?

Mig: Piger har tissekoner.

Ham: Men hvorfor kan man så ikke stå op og tisse?

Mig: For så kommer man til at tisse på sine ben.

Ham: Hvorfor gør man det?

Mig: Jo..øh.. Piger har jo ikke rigtigt noget at holde ved.

Ham: EEEEIIIIJJ! Hvor er det ÆRGERLIGT!!!

Mig: Nej nej, jeg kan godt lide at sidde ned og tisse.

Ham: Det er så synd for dig!

Mig: Nej, det synes jeg ikke.

Ham: Kan du ikke købe en tissemand?

Mig: Det kan man ikke købe. Men jeg er også glad for min tissekone. Jeg ville ikke bytte den væk..

Ham: Heller ikke hvis du kunne bytte med mormors tissekone?

Mig: Nej, heller ikke, hvis jeg kunne bytte med mormors. Jeg beholder min egen.

Ham: nå okay, hvad skal vi egentlig have til aftensmad i dag?

2 kommentarer:

  1. Tak for dine mange roser til min blog - det gør mig rigtig glad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt ;) Og tak for din sjove og ærlige blog :)

      Slet