tirsdag den 25. december 2012

Mine ønsker til januarudsalget

Jeg er på su, og januar måned betyder mindre penge bla fordi der lige er forsikringer der også skal betales for et helt år. Alligevel håber jeg virkelig at kunne få råd til bare nogle af disse fede ting til mine drenge her under udsalget.. Noget af det er der angivet str på.. Nu forventer jeg jo ikke at der sidder en rig sponsor derude, men vil alligevel lige nævne at str er tilfældigheder og ikke nogle jeg har valgt. Bortset fra sengetøjet :) åh hvor kan man dig drømme sig langt væk i materielle lækkerier på nettet ;)

Billederne er skærmbilleder taget fra de tre hjemmesider www.babyfryd.dk, www.houseofkids.dk og til sidst www.filiabel.dk tjek dem ud :)









Tilføj billedtekst
Det her er de bedste bokseshorts jeg nogensinde har købt til min søn. De sidder rigtig godt på ham, og det er svært at finde, da han er en slank dreng med meget flad numse :) Og så er kvaliteten virkelig lækker..















Jeg ved godt at denne lækre bluse ikke kommer på udsalg før til sommer.. Men jeg skal stadig købe den så snart jeg kan :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar