torsdag den 27. december 2012

En lille tanke inden du bytter julegaver

Jeg har på facebook læst en status fa komikeren Lasse Rimmer, som jeg synes jeg vil dele med jer. den provokerede tydeligvis en del folk inde på siden, men jeg synes virkelig han har ret.. Det er samtidig tankevækkende og jeg synes vi alle i hvert fald lige burde tænke en ekstra gang inden vi bytter især gaver fra vores børn.
 
Selv har jeg fået især øreringe fra mine drenge, som jeg aldrig selv ville købe, men de er stadig fine og jeg går også med dem jævnligt. Jeg har også fået neglelak i farver jeg heller ikke selv ville købe, men især min store dreng, bliver virkelig glad og stolt, når han ser jeg lægger neglelakken på. Og det er det vigtigste for mig.
 
Jeg elsker Lasses kommentar med at ønskesedler ikke er det samme som indkøbssedler
 

 
Hvad synes du om hans status og kommentar??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar