søndag den 23. december 2012

Lidt mere julestemning her på lillejuleaften

Rigtig glædelig lillejuleaften <3 data-blogger-escaped-23="23" data-blogger-escaped-br="br" data-blogger-escaped-den="den" data-blogger-escaped-har="har" data-blogger-escaped-i="i" data-blogger-escaped-nogle="nogle" data-blogger-escaped-traditioner="traditioner">



















Det dufter fantastisk og ser skønt ud, når man bruger andre limefrugter end lige appelsiner, til at pynte med nelikker. Min farvoritduft er Lime..

Normalt hader jeg julestjerneblomsten... Jeg synes den er utrolig grim.. Men så faldt jeg over dette billede på google.. synes at det er en flot kage, der er virkelig flot lavet.. den er det eneste i dette indlæg, jeg ikke selv har lavet.

Så blev der bagt rudolfkager til børnehaven
Et juletræ i Fjer.. Hvis du laver dette, så brug spraylim i stedet for limpistol.. det er meget nemmere, at arbejde med alle de fjer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar