tirsdag den 11. december 2012

Kender du også den med pungen der forsvandt?

Jeg elsker virkelig mine to drenge ufattelig højt. Vil aldrig bytte dem for noget i verden. MEN når bilnøglen på mystiskvis forsvinder kan man godt ane nogle små djævlehorn gemt bag de uskyldige ansigter. Jeg har samlet 3 små episoder sammen der er sket for nylig.

1) vi har ingen tørretumbler, og få gange har vi behov for en. Heldigvis bor vi i rækkehus, så der er to kæmpe vi kan bruge som det passer os. Det kræver dog en vaskebrik som vi kalder den, som er en slags chip der klare det med betaling over huslejen. Det er rigtig smart når ens børn ikke i smug gemmer den, i det bagerste hjørne helt inde under sengen. Fantastisk :)

2) vi skal til fødselsdag hos noget familie og aftenen før vi skal afsted, er bilnøglen bare væk. Hele huset bliver bogstaveligt talt endevendt. Sofa hynder vent, fryseren bliver tømt, you name it.. Uden held. Det tager flere timer hvor alt er tjekket. Selv toilettet er kigget efter. Den er bare væk. Ungerne sover, så vi kan ikke rigtig spørge hvor de har gemt den.

Ved et frustreret forsøg, fordi man bare har kigget alle andre steder kigger min mand i drengenes nye lille nørd brætspil. Og hvad ligger der :)



3) seneste "sjove idé" fra mine børn var da min mands kortholder var væk. Der lå alle hans kort, det var stadig to dage tilbage i november, så de sidste kontanter var hævet og lå også i. Så startede det forfra igen. Endevendte hele hytten uden held. Vi hentede børn, og den var stadig ikke fundet. Indtil min store dreng Oliver pludselig siger vi skal gætte hvad han har i lommen. Og der lå kortholderen, med samtlige kort og kontanter. De havde da pænt været med i børnehave hele dagen. Man må sige han havde passet godt på den, for har han en bil med i børnehave, er den som regel væk indenfor den første time.

Har du oplevet noget lignende? Så fortæl endelig herunder eller på facebook :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar