mandag den 31. december 2012

Hvad vil du gerne læse mere om i det nye år??

Nu den sidste dag på året så småt ved at være gået.
2012 blev året hvor jeg besluttede mig for at starte på at blogge om drenge og ting til drenge. Jeg har før oprettet flere forskellige typer blogs, men de var heldige hvis de overlevede en måned.
Men med Drengestreger føles det bare rigtigt. Bloggen har rundet de første 1500 klik, og selvom det sammenlignet med andre bloggere egentlig ikke er særlig godt, så er det alligevel overalt forventning, fra da jeg startede bloggen. Og det er jer læsere der giver mig lysten til at blive ved.

Jeg håber og forventer at bloggen bliver endnu større i løbet af 2013..
I december brugte jeg de første penge på at reklemere for min blog.
Drengestregers facebook sige gik fra 26 likes, til nu at være på 63 likes. Så på trods af det lave beløb jeg brugte, så er jeg godt tilfreds med udbudet. Og det skal der helt sikker invisteres mere i, i det nye år.

 
Der ligger allerede mange idéer og venter på at blive udgivet på bloggen i det nye år.
Du kan bl.a. forvente indlæg om Cars samlinger, Unge mødre VS. Ældre Mødre, Musthaves af de nye kollektioner fra alle de lækre mærker og mange andre fede ting.

Men jeg vil rigtig gerne vide mere om, hvad du gerne vil læse om, og hvad der interessere dig, i forhold til dine sønner. Og hvad interessere din søn?
Skriv din kommentar herunder, eller skriv på facebook eller twitter med dine ønsker.

Til sidst vil jeg blot sige rigtig godt nytår. Jeg håber i alle vil få en skøn aften uanset alder :)
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar