søndag den 4. november 2012

Småfolk ønsker glædelig jul

Og med en fed vinterkollektion..
Jeg har været på deres hjemmeside, og fundet mine farvoritter med jule eller vintertema. Håber du kan lide dem ligeså meget om jeg kan.






Denne bluse bliver en del af min yngtes julegardarobe i år.. jeg elsker den, og er vild med farverne

sidste år ledte jeg meget længe efter et sted i danmark der solgte deres bluse med juletræer.. med småfolk kontorets hjælp, fandt jeg frem til en webshop i sverige hvor jeg kunne købe den.. jeg synes ikke de er helt så fede i år, kan meget bedre lide den vi har herhjemme fra sidste år. Men det er jeg tydeligvis ene om, da man næsten ikke kan undgå at finde dem fra i år i en webshop i danmark idag.




Her er en sidste ting jeg virkelig glæder mig til. Jeg har stadig ikke set dem i butikkerne, men som småfolk fan er de helt sikkert et musthave. Her ser du ophæng til kalendergaver, julesokker og et fint forklæde.. alle dele er med endten rød eller brun kant.. jeg kender ikke priserne endnu, men mon ikke de kommer i butikkern snart ;)


 
På småfolks facebookside, var der især sidste år meget debat omkring, hvor vidt man ville købe tøj til sine børn med direkte juleprint på, eller kun med et vinterprint der kan bruges i flere måneder. Og stemningen var høj..

I er nok ikke i tvivl om at jeg synes det er det fedeste med mærker der tør bevæge sig lidt længere ud end det sikre. Jeg har ikke tøvet med det juleprint jeg købte sidste år, og min søn elsker stadig sin bluse, og tager den også på i børnehave uanset om det er september eller december. Så stor credit til småfolk, fordi i tør lidt mere end jeres konkurrenter. Og at i gør det et år mere, beviser jo bare at det virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar