fredag den 2. november 2012

Mor i byen = bestikkelse

Jeg skal for første gang i mange år, ud og skabe mig åndssvag til j-dag. Og jeg glæder mig meget.

Det resultere selvfølgelig også i dårlig samvittighed overfor drengene, og jeg ved at de vil mangle mig, når jeg ikke kan sige godnat til dem. Derfor var jeg hurtig til at købe den nye cirkus summarum dvd til dem, så de har noget at hygge sig med i aften. De har selvfølgelig set den færdig inden jeg gik ud af døren - typisk!!

Glæder mig nu alligevel til at komme ud igen. Det er sjældent det sker, så det skal nydes :) også selvom man vejer næsten det dobbelte end før man fik børn, der ikke skal scores og jeg faktisk ikke rigtig har råd til det. Men det er jo bare detaljer ;)

Glædelig j-dag kære forældre uanset hvordan den skal fejres eller ikke fejres

Ingen kommentarer:

Send en kommentar