tirsdag den 20. november 2012

Anmeldelse af webshop - Babyfryd.dk

Jeg vil løbende lave anmeldelser på forskellige butikker, både fysiske og webshops. Den første jeg vil anmelde er webshoppen Babyfryd. Og det er der en helt bestemt grund til.

Første gange jeg googlede Katvig, var i enten 2007/2008. Jeg er faktisk ikke helt sikker. Men ja enten det ene eller andet år. Og frem kom Babyfryd. Med et fantastisk udvalg af Katvig, som jeg forelskede mig i med det samme. jeg bestilte et par surfer badeshorts, og allerede dagen efter lå de i min postkasse. Det var overalt forventning.
Det fine badetøj, der var mit første køb hos babyfryd.dk

Sammen med badetøjet lå der et fint lille håndskrevet kort, hvor Anja stifteren af Babyfryd, skrev pænt tak for handlen og hun håbede jeg ville blive glad for mit køb. Det var nok det der gjorde at jeg siden hen har foretrukket den butik og handle i frem for meget andet. Selv da vi havde et par gode børnetøjsbutikker der forhandlede de samme mærker i byen, foretrækker jeg stadig idag, at købe igennem babyfryd. Også selvom der ved køb under 600 kr. kommer en (lille)porto på. Jeg kan godt hører hvor underligt det måske lyder, når man har muligheden for at købe det med det samme i butikkerne. Men ja det er nok bare sådan en hyggelig lille særhed jeg har fået efter jeg er blevet mor :)

Det virker på shoppen, at de har rigtig god kontakt til alle deres mærker. Men især Katvig kan man mærke at der er en god kontakt til. Der har bl.a. været kundeaftner hvor jeg var så heldig at vinde en plads til et af Viggas fantastiske foredrag. Det hele var meget intimt med kun 20 mennesker, og utroligt hyggeligt og inspirerende. Jeg ville give min højre arm for at komme til at opleve det endnu engang. Især nu da jeg har denne skønne blog, og alle i søde læsere der efter hvad jeg kan se på hvilke indlæg i læser mest af, også er så ville med Katvig som jeg.



Hjemmesiden er bygget flot op, i en enkelt men ikke kedelig stil. Det er nemt at søge på de enkelte mærker, der står øverst i menuén.. Mange webshops ligger mærkerne i bunden og det synes jeg persoligt er rigtig irriterende, da det ikke er alle mærker jeg er interesseret i at købe.

Udvalget er forskellige mærker er rigtig godt. Der er ikke for få men heller ikke uoverskueligt mange. Det er super rart. Og at det jo så er alle mine ynglingsmærker samlet et sted giver det jo kun et ekstra plus. ;) Er du mere til at søge i kategorier er det også muligt. Og man skal stadigvæk ikke helt ned i bunden for at finde tøjet.

Hjemmesiden er nem at komme rundt på, det går hurtigt, og den er aldrig nede, lukket eller andet. Betalingen er sikker og går hurtigt igennem - også når de holder udsalg.

Det eneste jeg savner er muligheden for at lave en ønskeseddel man kan maile videre til venner og familie. Og at man ikke skal taste sine oplysninger ind hver gang man handler. Det kunne være rart hvis man skulle nøjes med at skrive mail eller telefon nr., men det er jo bare småting. :)

En ting der også gør at de skiller sig ud fra andre webshops er deres billige porto. Du kan betale sølle 29 kr som den billigste porto, Men det er kun så længe du køber under 600 kr. Alt derover er gratis porto. Og jeg har bl.a. læst flere steder at folk vælger at købe flyverdragter hos babyfryd, frem for konkurrenterne, fordi de får den gratis porto hos babyfryd.


Babyfryd finder man også på facebook, hvor 7.706 personer allerede er gået ind og synes godt om dem. Babyfryd er gode til at holde deres kunder, jeg fristes næsten til at sige fans opdateret med nyheder, god tilbud, konkurrencer med flotte præmier og meget mere. Man er ikke i tvivl om at de stræber efter at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt. Så hvis du ikke allerede har liked dem, så vil jeg anbefale at gå ind og gøre det.



På trustpilot får de også oceaner af ros. Ganske enkelt fordi Babyfryd forstår at passe på deres kunder. Du kan læse meget mere på trustpilot på dette link: http://www.trustpilot.dk/review/www.babyfryd.dk

5 ud af 5 stjerner til Babyfryd


Er du klar til at shoppe lækkert børnetøj på babyfryd? Så se her hvor du finder dem...


www.babyfryd.dk Hvor du også kan tilmelde dig deres nyhedsbrev

og find dem på facebook her: http://www.facebook.com/home.php#!/BabyFryd.dk?fref=ts eller via drengestregers facebookside http://www.facebook.com/home.php#!/drengestreger


Hvad er dine erfaringer med babyfryd.dk??? Skriv gerne en kommentar nedenfor :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar