fredag den 1. marts 2013

Disney - det nye alternativ til skylanders

Mine drenge er kæmpe skylanders fan herhjemme. Og har snart en ret stor samling af både de gamle og de nye skylanders. For det er bare en genial (og dyr) måde for drengene at spille på. Det er mere end bare et computerspil. Det er et samleobjekt af de helt store.

Så en konkurrent måtte jo komme. Og når nu konkurrenten er på vej, så synes jeg det helt fantastisk at det er Disney og de kendte disneyfigurer der bliver den første konkurrent. Til Sommer kommer Disney nemlig med deres version af et lignende spil, kaldet Disney Infinity. Og jeg synes det ser lovende ud.












Det eneste jeg ikke er så imponeret over indtil nu, er at figurende sammenlignet med Skylanders, der har mange rigtig flotte detaljer. Det kan man ikke ligefrem sige om figurende fra disney. Men da jeg ikke kender prisen på det endnu, kan vi jo altid håbe at det så er lidt billigere end skylanders (man har vel lov at drømme).

Bedøm selv på billederne herunder.






                                 Disney infinity kommer selvfølgelig til samtlige konsoller






Vil du vide mere om spillet? Så gå på youtube og søg efter disney infinity.. Der ligger mange forskellige film derinde om spillet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar