torsdag den 28. februar 2013

Nu med uddannelse på cvét

Et meget forsinket indlæg. Men jeg synes nu alligevel at det/jeg fortjener at det bliver udgivet..

Jeg er mor der blev gravid som 19 årig, og derfor i kategorien Ung Mor.



Et valg jeg på ingen måder har fortrudt, men år man vælger at få børn tidligt følger der også en del fordomme og statestikker med hele tiden. Og d. 18 Januar i år kunne jeg endelig bryde én af dem.

Nemlig at jeg nu har fået mig en uddannelse. Jeg har nemlig i næsten halvandet år knoklet med at blive færdig med min HGV. Og selvom Hg ikke er en rigtig studenter uddannelse, så ville jeg alligevel have en hue. Som symbol på mig selv, at jeg gjorde det sq. Og endda med rigtig gode karaktere.

Og selvom jeg stadig mangler en elevplads så jeg kan blive helt færdig uddannet inden for kontor. Så betyder denne her del bare utrolig meget for mig. Og jeg er virkelig stolt af mig selv over at jeg klarede det. Ikke nok med at jeg fik min hue, så fik også de bedste venner i verden med i oplevelsen. Jeg vil ikke undvære dem for noget i verden, og skoleopholdet ville aldrig have været så fantastisk uden dem. Især én betyder utrolig meget for mig.


Her har jeg lige fået min sidste karakter og er meget overvældet.
Så meget at jeg endte helt ud i et tudefjæs *ss*



Er det ikke bare skønt, at man stadig selvom man er blevet voksen, kan udvikle sig og stadig finde nye venner som da man var yngre? Det synes jeg :)
 
.







Jeg sluttede af med et 10 tal i huen..

Det er jeg meget tilfreds med

Ingen kommentarer:

Send en kommentar