lørdag den 16. marts 2013

Babyshower - hot or not

Jeg er inviteret til babyshower. Jeg har aldrig selv været med i et, og det er en af de ting jeg ikke helt ved hvad holdning jeg har til det.. Det skal dog lige nævnes at jeg selv gik og drømte om den opmærksomhed og gaverne, begge gange jeg var gravid.

Men jeg kan stadig ikke helt beslutte mig om jeg er jaloux på den kommende mor, eller har ondt af hende :)

I mine øjne er babyshower noget utrolig smagsløst noget, med babymadder, ulækre lege og grimme kager eller motorcykler lavet af bleer.

Som denne leg, der godt nok er chokoladebarer, men det er stadig virkelig ulækkert at se på.. Måske det hjælper med chokoladeduften, når man er til festen.
 
 
En lagkage af bleer.. og en kæmpe sutteflaske i midten.
 
 
Alligevel har jeg efter lidt research på Google, faktisk fundet lidt billeder frem på hvordan jeg helt sikkert ville have min babyshower hvis jeg skulle planlægge den.







 
Okay denne drink hører måske også lidt under det smagsløse.. Men jeg er lige glad, jeg synes stadig den er super skøn.. :)
 
 
Hvad er din mening om babyshower? Har du selv haft en?
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar