lørdag den 9. marts 2013

Lagersalg Ej sikke Lej

Ej sikke lej holder i denne weekend og mandag lagersalg i Kbh.. Jeg var afsted og kom hjem med mange indtryk :)

Det var første åbningsdag, så der var mange mennesker. Men efter at have stået i kø i 1,5 time kom jeg endelig ind :)

Ej sikke lej havde denne gang valgt at holde det i Nørrebro Hallen. Som er noget mindre end det sidste sted de holdte det. Det var besværligt at finde parkering og der var ikke skiltet med lagersalget nogle steder.

Vi blev mødt af et glad og smilende personale, hele vejen igennem. De var søde og ville gerne hjælpe selvom de knoklede.


Udvalget var rigtig godt og der var meget af de fleste styles. Dog desværre ikke så meget af de ting jeg ledte efter. Men det er jo individuelt hvad man søger.

Deres priser var billige synes jeg. Og man kunne hurtigt se store besparelser. Se prisliste nederst i indlægget.

Alt i alt et fint lagersalg. Men jeg håber de vælger kulterkajen Docken i stedet fremover. Da det egner sig meget bedre til lagersalg end en hal inde i byen. Det var svært at skabe sig et overblik og det virkede meget mere rodet denne gang i forhold til sidst. Man kunne desværre godt mærke den markant mindre plads.

Her kommer prislisterne. Er det svært at læse så log på med din smartphone og zoom ind :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar