mandag den 11. februar 2013

En af de der hvorfor fandtes det ikke da jeg havde baby - ting

Lørdag gik dagen ud på at stå i kø sammen med min ældste søn, ned af de lange gange i toys´r´us, hvor han skulle slå katten af tønden. Der var mange mennesker, så der var masser af tid til at kigge på alt legetøjet på hylderne..
 
 Jeg lagde bl.a. mærke til dem her fra Fisher Price. Holdere hvor du kan tilslutte din iphone eller ipad, og så er den beskyttet imens junior leger med den. Det synes jeg er skide smart :) Og en af de der hvorfor fandtes de ikke da jeg havde en baby..?
 
 Det kunne (måske) have redet min første iphone, da min søn i arrigskab kastede den ned på asfalten, imens jeg i et desperat forsøg forsøgte at få ham til at holde op med at græde ved at spille hans ynglingssang på den. :)
 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar