tirsdag den 19. februar 2013

Mød Gislegry


 Jeg har glædet mig rigtig meget til at præsentere jer for denne kunstner. Ginnie Sommer har lavet denne fantastiske serie kaldet Gislegry. Hun er uddannet håndarbejde, sløjd og billedkunstlære, og elsker derfor udfordringer og matriale undersøgelser.

Jeg mødte første gang de fantastiske billeder i sammenhæng med 2hand universets arbejde for Danmarks indsamling, hvor hun har pyntet 2hands facebookside med flotte covers til de forskellige albums. Men det hele startede i virkeligheden tilbage i 2011, hvor kunsteren Ginnie Sommer ventede sig. Hun synes ikke der var noget på markedet der var et musthaves og begyndte derfor selv at lave alle disse ting. Når nu hun alligevel var igang, valgte hun at lave 2 stk af hver, for at kunne sætte det ene til salg. Hvilket vi er mange der selvfølgelig er meget glade for i dag :)

Jeg tror virkelig på at vi ikke har set det sidste til Gislegry. Jeg tror det bliver kæmpe stort en dag, og vil være noget som bliver kendt i hele landet. Jeg har derfor udvalgt mine favoritter fra Danmarks indsamlingen, for at vise dem frem til jer, og jeg håber i vil tage godt i mod dem.




 

RIDDERLYKKE og MIN HELT er mine klart ynglingsbilleder fra Danmarks indsamlingen. Og de vil pryde et hvert drengeværelse rigtig fint. Her er det ikke kun moderen der er vild med de flotte billeder. Mine drenge på 3 og 5 år elsker dem lige så meget. Og de er ellers ret så kræsne :)
 
Er du også blevet fan af de seje Gislegry billeder, så kan du heldigvis se meget mere på hendes Facebookside og på hjemmesiden hvor du også kan bestille hvad der skal præge din søns værelse.
 
Er de ikke bare skønne?
 
Denne synes jeg også bare er fantastisk
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar