søndag den 20. januar 2013

Småfolk Musthaves forår 2013

Så kom hele Småfolks forårs kollektion ud på deres hjemmeside. Der er rigtig mange lækre ting til drenge denne gang. Og i nogle flotte sommerfarver. Her er mine musthaves:
 
Jeg er vild med lastbilen med småfolk Logo på.



Min yngste søn har været vild giraffer lige siden han var baby. Så selvfølgelig er denne bluse et musthave i hans garderobe




Jeg blev lykkelig da jeg så de her fede sutsko. Ikke nogle der kommer med i børnehaven, for så lever de kun 1 dag.. Men til den yngste i vuggestuen og til dem begge herhjemme, vil de være vildt lækre






Hvad er dine musthaves dette forår? Skriv gerne som kommentar herunder, eller find drengestreger på facebook

2 kommentarer:

  1. Den med brandbilerne er vildt sød!

    SvarSlet
  2. Jaa brandbilerne og løverne skal min søn klart eje

    SvarSlet