tirsdag den 29. januar 2013

Katvig Musthaves forår 2013

Så har jeg samlet lidt musthaves fra skønne Katig til jer. Der findes selvfølgelig meget mere lækkert, men jeg har forsøgt at begrænse mig denne gang ;)
 
 
Denne heldragt har Katvig posted på deres facebook side. Jeg synes det er nogle rigtig skønne farver, der virkelig skiller sig ud fra de mikroapples der har været i de andre kollektioner.

Som noget nyt har Katvig lavet strygemærker, man kan stryge på ungernes tøj de steder det er lidt slidt, og på den måde forlænge tøjets levetid. Super fede..

En t-shirt der jo virkelig symbolisere det katvig kæmper for. Vildt fed synes jeg.

Katvigs version af årets fodbold t-shirt.. Perfekt til sønnen der elsker fodbold, men som trænger til at gå i andet end messi og fck trøjer :)

Endnu en Katvig polo til samlingen yay

Er den ikke bare fed ;)

Der kommer i denne kollektion en fed badekåbe og matchende håndklæde til. I Farver der er super fede sammen med Katvigs nyeste badetøj.
 
Se meget mere på www.katvig.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar