søndag den 20. januar 2013

Seje Drenge - endnu en webshop til drengene

Jeg har i dag spottet denne webshop. Der sælges udelukkende tøj til drenge, så nu er det slut med at ærge sig over at der næsten kun er et stort udvalg til pigerne. Her finder du ingen kjoler og ingen søde små tøsede accessories. Perfekt til os forældre til drenge..

De har pt en konkurrence kørende på deres facebookside, så klik dig ind og synes om dem :) http://www.facebook.com/CamillaMaria?ref=tn_tnmn#!/Sejedrengedk

Og find deres webshop her: www.sejedrenge.dk

2 kommentarer:

  1. Dejlig blog og tak for omtalen :-) Det er så dejligt, når det er uventet! Jeg har delt din blog med mine venner på Facebook. Mvh. Jelena

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt. Din butik passer jo perfekt til min blog :) Og tusinde tak fordi du har brugt tid på at dele min blog på facebook. Det betyder meget. Venlig hilsen Camilla

      Slet