mandag den 14. januar 2013

Mussel malet for børn

Jeg har egentlig altid syntes at mussel mønsteret var ekstremt gammeldags, og kun noget folk i alderen 70+ havde i deres hjem.

Men ja nu er jeg blevet helt vild med det, og ligefrem begyndt at samle på det. Nogle vil måske gå så vidt og påstå at det er fordi jeg så småt er ved at blive voksen ;)

Royal Copenhagen har lavet mange fede ting i det mussel malet mønster. Bl.a. En fin dyb tallerken og matchene babykop. Vil man kører stilen helt ud kan du jo købe frk Jensens kogebog til børn, der også bærer præg af det flotte mønster.

Laver du lige så grimme lagkager som jeg gør, så fiks den op på det smukkeste lagkagefad.. Det er mit næste ønske til samlingen..

Og så har jeg spottet at champs design i 2011 (ish) har lavet det fedeste tøj og sengetøj med det smukke mønster på.så vidt jeg har Googlet mig frem til har de desværre trække kollektionen tilbage, fordi de overtrådte nogle rettigheder fra Royal Copenhagens side. Hvilket jo er sådan noget, hvor jeg ikke kan lade være med at tænke om det ikke bare er en selvfølge at man kontakter ejeren af mønsteret først? Måske det bare er mig.

Men vildt fedt er det i hvert fald. Og jeg skal da helt sikkert på lur om det kan findes som 2hand nogle steder. Især sengetøjet ville jeg gerne finde til soveværelset.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar