torsdag den 20. juni 2013

Udsalg Ej Sikke Lej

Ej sikke lej har startet udsalg og du kan spare 40% af nyprisen på alt undtagen badetøj. Det er så fedt.

Jeg har samlet lidt fede styles som er værd at gå efter.
Tjek alle billederne ud nedenfor. Hvad skal du købe på udsalget?





 

 

Jeg elsker disse styles. Fordi du kan mixe dem som du vil imellem hinanden. De to grønne bukser er som du kan se de samme.. Det er blot for at vise at det hele passer sammen. Du kan også vælge at din søn skal have et helt blåt sæt på eller helt grønt. Min egen søn elsker at klæde sig efter farve, og ligner til tider Kermit, men med disse ting fra Ej sikke lej, synes jeg faktisk fint at man kan matche farven uden det bliver for meget :)

Jeg er især fan af de to blå bluser sammen med de grønne bukser.. Krydser for at jeg er heldig at få fingrene i dem inden udsalget for ryddet dem helt væk i den rigtige størrelse :) Hvad er dine farvoritter fra Ej sikke lej?



 





Du finder alt dette og meget mere Ej sikke lejs på deres webshop HER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar