fredag den 21. juni 2013

Amme debatten - Den ultra korte version

Jeg har kigget på rigtig mange debatter omkring amning det sidste stykke tid. Man hører om den over det hele.

Derfor har jeg valgt at skrive et meget kort indlæg med min mening. Måske fordi amning aldrig rigtig har været så aktuelt for mig :)

 
Jeg forstår overhovedet ikke hvordan man kan diskutere så meget på landsplan over så uskyldig og naturlig en ting. Og ja jeg ville have det fint med en lov der tvang restauranter til at tage godt imod ammende mødre. Om ikke andet med et evt. lille ammehjørne som i bund og grund ikke behøver være andet end en sofa og evt. noget afskærmning til de sarte mennesker. :)

Og til sidst, så er jeg ved at være lidt træt af ikke at kunne åbne facebook uden der er bryster med børn hængene ved hele tiden :) Lidt modsigende jeg ved det.. :)

Kom meget gerne med jeres meninger uanset om I er enige eller ej.

Og så lige en sidste ting :) Selvom det er lidt barnligt synes jeg de her er vildt sjove under debatten :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar