tirsdag den 25. juni 2013

Inspiration til Kick i madkassen

Har du fulgt med på Facebook har du lige kunne vinde et eksemplar af bogen Kick i Madkassen. To gange endda :) Og vi har fundet en masse heldige vindere.

I dag vil jeg vise jer mine favoritter fra bogen. Som både drengene men også jeg selv elsker at få med i madpakken.

Personligt hader jeg rugbrødsmadder der er lavet hjemmefra. Så jeg er sværere end ungerne at lave en madpakke jeg rent faktisk for spist. :)

Noget jeg aldrig får nok af er denne laksesalat, lavet af røget laks. Den er så lækker både med rugbrød til eller andet lækkert.


En fantastisk sommermad, lige til madpakken.


Endnu en salat der er lækker er denne tunsalat. Kan også sagtens spises på rugbrød :)


Jeg har stadig nogle eksemplarer liggende, så vil du også være den heldige så gå ind på facebooksiden og skriv en privatbesked til mig med din adresse. Det gør du ved at trykke på beskeder lige under coverbilledet. Find bloggens facebookside lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar