onsdag den 29. maj 2013

Gensyn med Moloprint

Molo har genoptrykt 3 af deres meget gamle prints.. Det er allerede blevet spået at blive mindst lige så populært som første gang. To af printene kan bruges til drenge..

Jeg har altid været stor fan af dalmatinerne og for dem af jer der har fuldt med over længere tid, var det netop det print som jeg lurede da vi var på besøg til fitting på Molos kontor.

Musthaves er helt sikkert disse fede badekåber med print..


 
De traditionelle bluser som vi kender dem fra gamle dage..



Denne weekend taske er ikke en gammel kendning, men er med i HS13, og jeg synes den er så lækker..
 
Er du på udkig efter andre gamle print, som skal findes brugt vil jeg klart anbefale disse to prints.. De er svære at finde, i hvert fald i de str jeg mangler. Men håber jeg finder dem en dag. 
 

Hvad er ynglingsprintet hjemme hos jer?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar