lørdag den 27. april 2013

Hama perler - jeg har mødt min overmand :)

En tur på det blå marked i haslev gav mig et nyt bekendtskab. En sød Dame som jeg må erkende er min overmand i det med perler.. Hun har den mest fantastiske stand fyldt med fede mønstre og gode tilbud på både perler og plader.. Her mangler bestemt ikke noget.

Fra loftet hænger der de vildeste plader.. Og så er hun ligesom jeg selv, kæmpe Elvis fan.. Så selvfølgelig har hun lavet et kæmpe billede af både Elvis og Graceland.. Det er lavet i fotoperler og har taget ca et halvt år at lave.. Sådan vil jeg også være når jeg bliver ældre.. Tænk lige hvilken sej bedste og oldemor man vil være :)



Er du lige så imponeret som jeg? Så besøg hende på hendes facebookside eller hjemmeside. Og kør en tur til Haslev og se hendes helt utrolige arbejde.
 
 
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar